Žádné vkladové kasino s bonusem 2023

  1. Automaty Jungle Wild Zdarma: Swift Casino začalo začátkem tohoto roku
  2. Lopesan Costa Bávaro Casino Bonus Bez Vkladu - Joker Wild má moc nahradit jiné symboly a vytvořit tak výherní linie
  3. Automaty Highway Kings Zdarma: Full Tilt Poker rakeback systém ocenění vám týdně s procentem z množství hrábě jste zaplatili za Tento týden

Triky jak vyhrát automat 2023

Pravidla Hry Black Jack
Ale jak se hráči usadí na správném
Automati Hrát Zdarma
Uvidíme, jestli Wilderland video slot, má to, co je potřeba, aby vás zapůsobit
Hraní živých dealerských her s vámi, kdekoli se vám líbí, je možné nejen díky optimalizaci mobilních telefonů a tabletů, mezi irskými hráči je stále populárnější

Bonusy casino

Automaty Mysterious Egypt Online Zdarma
Cílem je být ten, jehož součet hodnot karet je nejblíže číslu 21
Automaty Easter Island 2 Online Zdarma
V mnoha případech, federální daně jsou automaticky sráženy z vaší výplaty
Quatro Casino Bonus Za Registraci

Poslanci chtějí, aby reklama na ČT zůstala v omezeném rozsahu na podporu kultury a sportu

Poslanecká sněmovna včera ve druhém čtení schválila novelu některých mediálních zákonů v souvislosti s reklamou na obrazovce České televize. Po dokončení přechodu na digitální televizní vysílání zůstane ČT reklama jen na programech ČT2 a ČT4 jako podpora kultury a sportu.
Komplexní pozměňovací návrh k reklamě na ČT připravoval ve spolupráci s ministerstvem kultury člen volebního výboru sněmovny Walter Bartoš (ODS). Ten je přesvědčený, že změna původního návrhu senátorů Jiřího Oberfalzera, Tomáše Tőpfera a Richarda Svobody výrazně pomůže především české kultuře a českému filmu. Zatímco senátoři chtěli zachovat reklamu veřejnoprávní televize i po skončení přechodu na digitální vysílání v současném rozsahu, sněmovna souhlasila se zachováním reklamy jen na ČT2 a ČT4, a to v rozsahu 0,5% denně pro každý kanál. Výnosy z reklamy ČT2 by měly plnit fond kultury, reklama z ČT4 by pak měla být využita na sportovní pořady. Fond kinematografie by pak v současné výši měly zajišťovat komerční televize Nova, Prima a Barrandov. Ukládá jim to změna zákona o rozhlasovém a televizním vysílání, která novelu o ČT provází. Závěrečné čtení novely čeká poslance 12. nebo 13. července. Poté půjde novela zpátky do Senátu. Bartoš očekává, že v horní komoře parlamentu sněmovní představa reklamy ČT uspěje: “Mluvil jsem s předkladatelem původní novely senátorem Oberfalzerem a ten s úpravami souhlasí.” Místopředseda Volebního výboru (VoV) Vítězslav Jandák (ČSSD) je také s úpravou sněmovny spokojený. “Jde o to, aby film měl peníze. Já si myslím, že je to dobře připravená předloha,” uvedl Jandák pro ČM a TV RTA. Místopředsedkyně VoV Ivana Levá (KSČM) však avizovala, že všichni komunisté budou hlasovat proti změně připravené ve sněmovně. Další místopředseda VoV Petr Skokan (VV) Českým médiím a RTA sdělil, že na úpravě reklamy v ČT sám spolupracoval. Skokan předpokládá, že novela, pokud ji na červencové schůzi Sněmovna v závěrečném čtení schválí, v Senátu uspěje. “Senátorům šlo o finance pro kulturu a pro kinematografii a to jsme vyřešili,” uvedl Skokan.

Komentáře jsou zavřeny.

Poslanci chtějí, aby reklama na ČT zůstala v omezeném rozsahu na podporu kultury a sportu

Poslanecká sněmovna včera ve druhém čtení schválila novelu některých mediálních zákonů v souvislosti s reklamou na obrazovce České televize. Po dokončení přechodu na digitální televizní vysílání zůstane ČT reklama jen na programech ČT2 a ČT4 jako podpora kultury a sportu.
Komplexní pozměňovací návrh k reklamě na ČT připravoval ve spolupráci s ministerstvem kultury člen volebního výboru sněmovny Walter Bartoš (ODS). Ten je přesvědčený, že změna původního návrhu senátorů Jiřího Oberfalzera, Tomáše Tőpfera a Richarda Svobody výrazně pomůže především české kultuře a českému filmu. Zatímco senátoři chtěli zachovat reklamu veřejnoprávní televize i po skončení přechodu na digitální vysílání v současném rozsahu, sněmovna souhlasila se zachováním reklamy jen na ČT2 a ČT4, a to v rozsahu 0,5% denně pro každý kanál. Výnosy z reklamy ČT2 by měly plnit fond kultury, reklama z ČT4 by pak měla být využita na sportovní pořady. Fond kinematografie by pak v současné výši měly zajišťovat komerční televize Nova, Prima a Barrandov. Ukládá jim to změna zákona o rozhlasovém a televizním vysílání, která novelu o ČT provází. Závěrečné čtení novely čeká poslance 12. nebo 13. července. Poté půjde novela zpátky do Senátu. Bartoš očekává, že v horní komoře parlamentu sněmovní představa reklamy ČT uspěje: “Mluvil jsem s předkladatelem původní novely senátorem Oberfalzerem a ten s úpravami souhlasí.” Místopředseda Volebního výboru (VoV) Vítězslav Jandák (ČSSD) je také s úpravou sněmovny spokojený. “Jde o to, aby film měl peníze. Já si myslím, že je to dobře připravená předloha,” uvedl Jandák pro ČM a TV RTA. Místopředsedkyně VoV Ivana Levá (KSČM) však avizovala, že všichni komunisté budou hlasovat proti změně připravené ve sněmovně. Další místopředseda VoV Petr Skokan (VV) Českým médiím a RTA sdělil, že na úpravě reklamy v ČT sám spolupracoval. Skokan předpokládá, že novela, pokud ji na červencové schůzi Sněmovna v závěrečném čtení schválí, v Senátu uspěje. “Senátorům šlo o finance pro kulturu a pro kinematografii a to jsme vyřešili,” uvedl Skokan.

Komentáře jsou zavřeny.