Žádné vkladové kasino s bonusem 2023

  1. Automaty Jungle Wild Zdarma: Swift Casino začalo začátkem tohoto roku
  2. Lopesan Costa Bávaro Casino Bonus Bez Vkladu - Joker Wild má moc nahradit jiné symboly a vytvořit tak výherní linie
  3. Automaty Highway Kings Zdarma: Full Tilt Poker rakeback systém ocenění vám týdně s procentem z množství hrábě jste zaplatili za Tento týden

Triky jak vyhrát automat 2023

Pravidla Hry Black Jack
Ale jak se hráči usadí na správném
Automati Hrát Zdarma
Uvidíme, jestli Wilderland video slot, má to, co je potřeba, aby vás zapůsobit
Hraní živých dealerských her s vámi, kdekoli se vám líbí, je možné nejen díky optimalizaci mobilních telefonů a tabletů, mezi irskými hráči je stále populárnější

Bonusy casino

Automaty Mysterious Egypt Online Zdarma
Cílem je být ten, jehož součet hodnot karet je nejblíže číslu 21
Automaty Easter Island 2 Online Zdarma
V mnoha případech, federální daně jsou automaticky sráženy z vaší výplaty
Quatro Casino Bonus Za Registraci

MF Dnes – Z Liberce 90? Ještě dva roky

Výpadovka z Liberce na Prahu stále čeká na úpravy, aby po ní řidiči mohli jezdit 130

 

V kraji není mnoho jiných míst, kde by nová silniční pravidla tak výrazně změnila dopravu. Po čtyřproudé silnici z Liberce na Prahu jezdili dlouho řidiči tak, jako by byli na dálnici. I když nejsou: až na křižovatku Rádelský Mlýn s cestou od Jablonce je to podle pravidel běžná silnice, kde se nesmí jet rychleji, než devadesát kilometrů za hodinu. Teprve od začátku prázdnin ji z obav z velkých postihů řidiči začínají dodržovat. Hrozí jim, že pomalu se po široké silnici na první pohled splňující standard silnice pro motorová vozidla budou vozit ještě zhruba dva až tři roky. Jediné řešení je výjimka, která by povolila rychlejší cestování. Ta ale zatím není příliš pravděpodobná. “Je to naprosto nepochopitelné. Místy jsou i tři pruhy, ale musím se tu plížit devadesátkou, abych nedostal pokuty a nestrhli mi body,” říká Petr Procházka z Liberce, který každý den dojíždí po silnici za prací do Mladé Boleslavi.

Před pár lety dokončený úsek zatím zůstává zařazený mezi běžnými silnicemi první třídy. “Silnice od Liberce až po Jeřmanice nesplňuje svými parametry požadavky normy na rychlostní  komunikace,” vysvětlil Jan Stach z Ředitelství silnic a dálnic. Správci silnice už proto mají hotový projekt, který má komunikaci upravit tak, aby mohla být rychlostní komunikace prodloužena až k Liberci a mohlo se po ní jezdit stotřicetikilometrovou rychlostí.

Co silnici chybí? Například na jeřmanické křižovatce nejsou připojovací pruhy nebo ve směru do Liberce je přímo na silnici autobusová zastávka. Na rychlostní silnici by nemělo být ani před sjezdem do Doubí nepoužívané odpočívadlo nebo odbočka k jeřmanické trafostanici. S úpravami za zhruba 190 milionů korun se začne ale nejdříve na konci roku a hotové budou až přespříští rok. “Do té doby je jediným řešením dodržování maximální povolené rychlosti,” podotkl Stach. Součástí stavby jsou také protihlukové stěny okolo Jeřmanic. “Nejsou kvůli rychlosti, ale proto, že stavba jako taková musí splňovat veškeré limity vlivu na okolí,” vysvětlil Stach.

Ty samé problémy mají řidiči i na čerstvě hotové silnici z Liberce do Bílého Kostela. U ní se ale nepočítá, že by jako rychlostní silnice někdy fungovala.

Kvůli možnému předčasnému zvýšení rychlosti už proběhlo několik jednání mezi ŘSD, policií a krajem. Zatím bez výsledku. Jednou z možností je například udělení výjimky, která by na silnici povolila vyšší rychlost. “Jednání probíhají, zatím ale není konkrétní výsledek,” řekl liberecký policejní mluvčí Ladislav Horáček. I když je pro policisty měření rychlosti na zmiňovaném úseku jednou z nejsnazších cest, jak si vydělat, zatím tu řidiče důslednou kontrolou nezatěžují.

Bezvýsledné je zatím i jednání kraje s Ředitelstvím silnic a dálnic. “Jde o praktický příklad toho, že stát neumí koordinovat dopravní stavby, neboť o celém problému se vědělo a vyvstal ve chvíli, když se dobudoval čtyřpruh až k Hodkovicím,” míní hejtman Petr Skokan.

Podle něj by mělo dojít kvůli novým předpisům k úpravám i na dalších místech. “Hodláme proto zadat zpracování auditu dopravního značení, abychom prověřili, zda dopravní značení odpovídá potřebám a bezpečnosti silničního provozu a odstranili nadbytečné, někdy dokonce matoucí dopravní značky,” dodal Skokan. Ministerstvo dopravy se k problému do uzávěrky nevyjádřilo.

| Zpět na seznam zpráv | Vloženo: 12. 07. 2006
 

Komentáře jsou zavřeny.