Online kasino a arkáda 2023

  1. Jak Poslat Peníze Na Paypal: Najednou se nemohu přihlásit ke svému účtu prostřednictvím prohlížeče Chrome nebo Opera beta
  2. Automaty Fruit Million Zdarma - Vždy se podívejte na kasina, kde dealer musí stát na 17
  3. Grand Casino Aš Bonus Za Registraci: I když to nemá nic společného s jejich pokerovými operacemi, tato diskuse o Blackjacku se jeví jako zbytečná skvrna na jinak zdravé pověsti

Vítězný automaty bez nutnosti vkladu

Automaty Book Of Cleopatra Zdarma
Může být docela snadné ztratit se ve hře hazardních her
Automaty Arcade Zdarma
Když bomba přistane, je označen specifický vzor výbuchu a uzamkne náhodný počet otočení v závislosti na jeho barvě
Fond pomáhá malým podnikům po celé zemi, které byly postiženy pandemií koronavirů

Virtuální kasino za skutečné peníze 2023

Woocasino Casino No Deposit Bonus
Pokud se kotouče zastaví na třech odznakech detektiva, můžete hrát funkci Chase Free Spins
Pragmatic Play Casino No Deposit Bonus Czech
Udělené Automatické otočení se pohybují od minimálně 10 automatických otočení až po 100 automatických otočení
Automaty Duck Of Luck Online Jak Vyhrát

Reakce poslance Skokana na omezení financování regionálních drah

Praha, 20.5. 2011 – „Je špatné  hledat  peníze na podporu stavebního spoření, kterou vládě nakázal  Ústavní soud, na úkor prostředků pro regionální vlaky,“ tak reaguje poslanec VV Petr Skokan na záměr ministra Kalouska výrazně omezit nebo úplně zrušit státní dotace na regionální železniční dopravu.

Ministr financí zveřejnil svůj záměr nechat prozkoumat právní závaznost memoranda, které přijala úřednická vláda Jana Fischera a kterým na deset let zavázala i příští kabinety dotovat regionální železnice. Pokud se ukáže, že je dokument neplatný,  chce Miroslav Kalousek dotace zrušit nebo alespoň výrazně omezit. „Není důležité, jestli je přijaté memorandum právně v pořádku. Bylo to dané slovo, podpořené písemnou dohodou. Když už se jakákoliv vláda jednou k něčemu zaváže, měla by to dodržet,“ myslí si Petr Skokan.

V regionech postupně zanikají desítky železničních spojů. Síť dopravní obslužnosti optimalizují samy kraje a smyčku nad ní utahuje i nechuť ministra financí ztrátu z provozu motoráčků dál sanovat. „Kromě krajů počítají s těmito  prostředky i České dráhy. Těm hrozí, že se rozsypou jako domeček z karet, lidé budou jezdit buď autem nebo se do práce vůbec nedostanou. S poklesem dopravní obslužnosti stoupne nezaměstnanost v krajích,“ varuje poslanec Skokan.

Jeho obavy potvrzují i zprávy z regionů, kde mají zaniknout i desítky vlakových spojů. Například ve východních Čechách  má letos přestat jezdit mnoho lokálek hned po několik tratích a lidé proti tomu protestují. Věci veřejné se v tady  za ně postavily a aktivně vystupují proti záměru hejtmanství neobjednávat osobní železniční přepravu a nahradit ji privátní autobusovou dopravou. „Obáváme se totální destrukce regionální veřejné dopravy,“ říká tajemník VV v Pardubickém kraji Miroslav Drobný a potvrzuje, že VV iniciovaly tři  petiční akci. „Na základě první se podařilo zachovat pro občany důležité spoje do škol a do zaměstnání mezi Vysokým Mýtem a Litomyšlí. Podařilo se to i díky našemu radnímu za VV ve vysokém Mýtě a dvěma zastupitelům v Litomyšli ,“ informuje tajemník. Další dvě petice pro oblast Kralicka podle jeho slov zatím chystané rušení spojů neodvrátily. 

Podobné problémy jsou i v dalších regionech. „Dopady by byly dalekosáhlé a škody astronomické.  Je třeba hledat  úspory a prostředky tam, kde je to únosné. Není rozumné vzít krajům finance na tento druh dopravy paušálně a celoplošně, užitečnější by bylo řešit vše konkrétně,“ dodává poslanec Petr Skokan.

Komentáře jsou zavřeny.