Zahraniční kasino bez vkladového bonusu 2023

  1. 777 Casino Bonus Bez Vkladu: Trestní řízení, ke kterému dochází mezi vyšetřováním a odsouzením federálních trestných činů s hazardními hrami, je zdlouhavé a může trvat měsíce
  2. Automaty Treasure Island Zdarma - Jsme spokojeni s dobou odezvy, profesionalita a dostupnost chatovací služby pro uživatele na různých místech po celém světě
  3. Sázkové Tipy Casino: Jak hrát a jsou tam volné naviják sloty

Nejlepsi kasino praha

Automaty Shimmering Woods Zdarma
Pokud jde o živé kasinové hry v Next Casino, které zahrnují ruletu, baccarat, pokerové stoly a dokonce i loterijní hry, jsou poskytovány Ezugi a EvolutionGaming
Automaty Book Of Demi Gods Ii Online Zdarma
Snižují přitažlivost hazardních her a také snižují problém závislosti na hazardních hrách
Zpočátku bojovali, ale nakonec našli svůj krok po vypracování Kevina Garnetta v roce 2023

Srovnání kasino aplikace 2023

Casino Automaty Online
Na rozdíl od výše zmíněných online kasinových her najdete v této výherní hře symboly ve formě ještěrek, supů nebo buvolů
Automaty Treasure Horse Zdarma
Pokud však příjemce vaší platby nemá Interac, bude na nich, aby vaši platbu odmítli
Automaty Platooners Online Zdarma

Komentář k situaci na ministerstvu dopravy

 

Katastrofa Ministerstva dopravy potvrzena

Minulou středu jsem se účastnil Hospodářského výboru Poslanecké sněmovny, na kterém se mimo jiné projednával naprosto tristní stav hospodaření Ministerstva dopravy. Z informací zástupců ministerstva, ale i pana ministra Dobeše, který se neuráčil za námi přijít, členům výboru vyplynulo, že vedení rezortu naprosto nic, kromě velkých personálních změn, nezvládlo.

Ministerstvo dopravy mělo od Hospodářského výboru pověření zahájit první fázi výstavby silnice Pardubice – Trojice a jasně daný rozpočet 50 milionů korun, místo toho si zástupci rezortu přišli pro 12 milionů korun navíc. Jejích obhajoba vyšší ceny stavby byla přitom velmi úsměvná – za prodražení údajně může to, že sami zadali tendr na 94 milionů korun a v něm zvítězila společnost, která nabídla cenu 62 milionů korun. Kdo na ministerstvu rozhodl o tom, že se neuposlechne předchozí pokyn o ceně stavby a zadá se tendr na téměř dvojnásobnou částku, již nekomentovali.

Výčet problémů a selhání rezortu tím ovšem teprve začal. Dozvěděli jsme se, že Státní fond dopravní infrastruktury do konce roku nestihne vyčerpat prostředky z jednotlivých kapitol určených pro financování staveb. Abych byl konkrétní, ke 30.9 bylo z národních zdrojů vyčerpáno pouze 42% prostředků a z peněz EU pouze 44%. Čerpání v některých položkách se k 30. září vůbec pohybuje na rekordně nízké úrovni. Kupříkladu na ŘSD v kapitole údržba silnic I. Třídy je vyčerpáno pouhých 28%, v kapitole opravy dálnic dokonce pouhých 16%. De facto to znamená jediné: Ministerstvo dopravy a Ředitelství silnic a dálnic fatálně manažersky nezvládly čerpání prostředků z rozpočtů, zejména peněz na opravy a údržbu komunikací. Malá část oprav tedy bude zahájena ještě teď, v zcela nevyhovující roční dobu a ve spěchu, a velkou část povinností ministerstvo v tomto roce nesplní vůbec.

Kéž by toto bylo tím skutečně největším selháním ministra Dobeše a jeho lidí. Bohužel ale není: v důsledku jeho činnosti od středy čelíme bezprecedentnímu rozhodnutí Evropské komise o neproplacení 9,5 miliard korun (!)České republice v rámci Operačního programu Doprava. Náměstek Hampl se sice spolu s kolegy snažil přehodit co nejvíce viny na Ministerstvo pro místní rozvoj, Úřad pro ochranu hospodářské soutěže, nový zákon o veřejných zakázkách, předchozí vedení ministerstva, předchozí vedení Ředitelství silnic a dálnic i Evropskou komisi samotnou, nicméně fakta zůstávají fakty. Přímou zodpovědnost za Operační program Doprava nese Ministerstvo dopravy a české ministerstvo tuto zodpovědnost na rozdíl od svých zahraničních protějšků naprosto evidentně nezvládlo. Náměstek ministra Lukáš Hampl to velmi dobře ví, a proto se spolu se svým šéfem Dobešem a ředitelem ŘSD Davidem Čermákem vykrucují, jak jen dovedou.

9, 5 miliardy korun teď budou chybět ve státním rozpočtu České republiky a budou se muset škrtnout, vybrat nebo půjčit někde jinde. Tyto peníze nám sice mohou být později propláceny v rámci jiných projektů, avšak čas a administrativní náklady jsou již dnes v nenávratnu, zatímco akutní díra ve státním rozpočtu je stále tady.

V takové situaci jsem položil zástupcům ministerstva pouze jedinou otázku: kdo za to vše, včetně celé řady předchozích pochybení ministerstva dopravy nese chybu? Odpověď jsem samozřejmě nedostal.

 

Komentáře jsou zavřeny.