Online kasino a arkáda 2023

  1. Jak Poslat Peníze Na Paypal: Najednou se nemohu přihlásit ke svému účtu prostřednictvím prohlížeče Chrome nebo Opera beta
  2. Automaty Fruit Million Zdarma - Vždy se podívejte na kasina, kde dealer musí stát na 17
  3. Grand Casino Aš Bonus Za Registraci: I když to nemá nic společného s jejich pokerovými operacemi, tato diskuse o Blackjacku se jeví jako zbytečná skvrna na jinak zdravé pověsti

Vítězný automaty bez nutnosti vkladu

Automaty Book Of Cleopatra Zdarma
Může být docela snadné ztratit se ve hře hazardních her
Automaty Arcade Zdarma
Když bomba přistane, je označen specifický vzor výbuchu a uzamkne náhodný počet otočení v závislosti na jeho barvě
Fond pomáhá malým podnikům po celé zemi, které byly postiženy pandemií koronavirů

Virtuální kasino za skutečné peníze 2023

Woocasino Casino No Deposit Bonus
Pokud se kotouče zastaví na třech odznakech detektiva, můžete hrát funkci Chase Free Spins
Pragmatic Play Casino No Deposit Bonus Czech
Udělené Automatické otočení se pohybují od minimálně 10 automatických otočení až po 100 automatických otočení
Automaty Duck Of Luck Online Jak Vyhrát

Evropské dotace na budování dopravních staveb je nutné využít

Petr Skokan zahájit 4.května 5. odbornou konferenci „ČR – dopravní uzel Evropy“. Tématem konference bylo dobudování dálniční sítě, zanedbaná infrastruktura, příliš drahá či pomalá realizace silničních staveb a jejich kvalita.

Na využití dotací EU určených na dokončení páteřní dálniční sítě již nezbývá mnoho času.

V Praze se v těchto dnech koná 5. odborná konference ČR – dopravní uzel Evropy. Tématem konference je dobudování dálniční sítě, zanedbaná infrastruktura, příliš drahá či pomalá realizace silničních staveb a jejich kvalita.

Evropská unie přestane Česku na výstavbu silnic přispívat do 15 let. Evropské dotace se přitom na budování dopravních staveb podílí až z 85 procent. Proto by se stát, podle náměstka ministra dopravy Petra Sedláčka, neměl kvůli kofinancování významných staveb bránit ani zadlužování.

Dopravní infrastruktura v ČR stále zaostává za rozvinutými státy. Přestože je ČR výrazně tranzitní zemí, nedokáže z tohoto postavení těžit. Páteřní síť dálnic a rychlostních silnic v České republice je vybudována zhruba ze 60 procent a zbývajících 40 procent se musí dříve nebo později dostavět. Projektová fáze přípravy silniční stavby přitom trvá v průměru pět až sedm let. Z tohoto pohledu tak není podle Sedláčka příliš mnoho času na využití dotací EU určených na dokončení páteřní dálniční sítě.

Z pohledu státu by bylo řešením financování staveb prostřednictvím soukromého kapitálu. Nutné je proto urychlit legislativní přípravu na použití takzvaných PPP projektů, při kterých se na výstavbu místo státních prostředků použijí peníze soukromého investora. Ten poté bude mít stavbu v nájmu na předem určený počet let. Jako pilotní PPP projekt proto ministerstvo dopravy zvolilo plánovanou opravu dálnice D1.

Podle zkušeností z EU, jenž potvrzuje i Evropská investiční banka, PPP projekty dodavatelé zpravidla předávají v termínu a s původním rozpočtem. Oproti tomu se stavby realizované z veřejných prostředků údajně prodraží v průměru o 22 až 28 procent. Je to dáno především tím, že soukromý koncesionář má ekonomický zájem na urychlené a kvalitní dostavbě komunikace, kterou bude dalších 20 let provozovat. Naopak nemá zájem na ní provádět dodatečné opravy.

 

Komentáře jsou zavřeny.

Evropské dotace na budování dopravních staveb je nutné využít

Petr Skokan zahájit 4.května 5. odbornou konferenci „ČR – dopravní uzel Evropy“. Tématem konference bylo dobudování dálniční sítě, zanedbaná infrastruktura, příliš drahá či pomalá realizace silničních staveb a jejich kvalita.

Na využití dotací EU určených na dokončení páteřní dálniční sítě již nezbývá mnoho času.

V Praze se v těchto dnech koná 5. odborná konference ČR – dopravní uzel Evropy. Tématem konference je dobudování dálniční sítě, zanedbaná infrastruktura, příliš drahá či pomalá realizace silničních staveb a jejich kvalita.

Evropská unie přestane Česku na výstavbu silnic přispívat do 15 let. Evropské dotace se přitom na budování dopravních staveb podílí až z 85 procent. Proto by se stát, podle náměstka ministra dopravy Petra Sedláčka, neměl kvůli kofinancování významných staveb bránit ani zadlužování.

Dopravní infrastruktura v ČR stále zaostává za rozvinutými státy. Přestože je ČR výrazně tranzitní zemí, nedokáže z tohoto postavení těžit. Páteřní síť dálnic a rychlostních silnic v České republice je vybudována zhruba ze 60 procent a zbývajících 40 procent se musí dříve nebo později dostavět. Projektová fáze přípravy silniční stavby přitom trvá v průměru pět až sedm let. Z tohoto pohledu tak není podle Sedláčka příliš mnoho času na využití dotací EU určených na dokončení páteřní dálniční sítě.

Z pohledu státu by bylo řešením financování staveb prostřednictvím soukromého kapitálu. Nutné je proto urychlit legislativní přípravu na použití takzvaných PPP projektů, při kterých se na výstavbu místo státních prostředků použijí peníze soukromého investora. Ten poté bude mít stavbu v nájmu na předem určený počet let. Jako pilotní PPP projekt proto ministerstvo dopravy zvolilo plánovanou opravu dálnice D1.

Podle zkušeností z EU, jenž potvrzuje i Evropská investiční banka, PPP projekty dodavatelé zpravidla předávají v termínu a s původním rozpočtem. Oproti tomu se stavby realizované z veřejných prostředků údajně prodraží v průměru o 22 až 28 procent. Je to dáno především tím, že soukromý koncesionář má ekonomický zájem na urychlené a kvalitní dostavbě komunikace, kterou bude dalších 20 let provozovat. Naopak nemá zájem na ní provádět dodatečné opravy.

 

Komentáře jsou zavřeny.