Online kasino a arkáda 2023

  1. Jak Poslat Peníze Na Paypal: Najednou se nemohu přihlásit ke svému účtu prostřednictvím prohlížeče Chrome nebo Opera beta
  2. Automaty Fruit Million Zdarma - Vždy se podívejte na kasina, kde dealer musí stát na 17
  3. Grand Casino Aš Bonus Za Registraci: I když to nemá nic společného s jejich pokerovými operacemi, tato diskuse o Blackjacku se jeví jako zbytečná skvrna na jinak zdravé pověsti

Vítězný automaty bez nutnosti vkladu

Automaty Book Of Cleopatra Zdarma
Může být docela snadné ztratit se ve hře hazardních her
Automaty Arcade Zdarma
Když bomba přistane, je označen specifický vzor výbuchu a uzamkne náhodný počet otočení v závislosti na jeho barvě
Fond pomáhá malým podnikům po celé zemi, které byly postiženy pandemií koronavirů

Virtuální kasino za skutečné peníze 2023

Woocasino Casino No Deposit Bonus
Pokud se kotouče zastaví na třech odznakech detektiva, můžete hrát funkci Chase Free Spins
Pragmatic Play Casino No Deposit Bonus Czech
Udělené Automatické otočení se pohybují od minimálně 10 automatických otočení až po 100 automatických otočení
Automaty Duck Of Luck Online Jak Vyhrát

ČTK – Provoz trati z České Lípy do Bakova bude levnější a bezpečnější

Frekventovaná trať z České Lípy do Bakova nad Jizerou, po níž denně projíždí na 60 vlaků, bude bezpečnější a výrazně se také sníží náklady na její provoz. To vše díky projektu za zhruba 240 milionů korun, který umožňuje řídit celou 45 kilometrů dlouhou trať z jediného pracoviště. Trať, která spojuje Liberecký a Středočeský kraj, tak patří k nejmodernějším mimo hlavní koridory v Česku, řekl při dnešním zahájení provozu Zdeněk Chrdle, generální ředitel společnosti AŽD Praha, která projekt realizovala.

 

V České Lípě vznikl uzel, který do budoucna umožní podobným způsobem řídit dopravu také směrem na Děčín a Liberec. Jeho vybudování financovala Správa železniční dopravní cesty z úvěru. Splácet ho bude z úspor, které se mají ročně pohybovat kolem 25 milionů korun. “Pro náš region je modernizace trati velkým přínosem, doprava bude bezpečnější a také rychlejší,” řekl ČTK liberecký hejtman Petr Skokan. Věří, že investice na regionálních tratích budou pokračovat a cestování po železnici bude komfortnější a přiláká více lidí. “Pravda, někdo může namítat, že se s elektronikou trať prakticky vylidnila, obsluhu totiž nahradil počítač,” poznamenal Skokan.

 

Využití elektroniky totiž snižuje personální náročnost obsluhy na minimum a tím prakticky vylučuje možnost selhání lidského faktoru. “Dispečer má lepší přehled nad celým úsekem, od jednoho počítače ovládá výhybky i staniční rozhlas na celé trase, a výrazně tak může zkrátit například doby při křižování vlaků,” řekl náměstek generálního ředitele pro provoz Českých drah Jiří Kolář. Dodal, že na některých stanicích se musely výhybky přehazovat ručně, nyní na to stačí jediné kliknutí myší na počítači. Podobné dálkové řízení je podle něj na trati mezi Žatcem a Plzní, mezi Opavou a Ostravou nebo Plzní a Chebem.

 

V rámci projektu byl vybudován traťový radiový systém, stanice a zástavky jsou vybaveny informačními a kamerovými systémy. Nové zabezpečení získalo 17 přejezdů a sedm z nich bylo vybaveno závorami. Racionalizace provozu trati navázala na rozsáhlou rekonstrukci železnice. Podle Ivana Jágra ze Správy železniční dopravní cesty Liberec (SŽDC) byla oprava trati nutná. Kvůli nevyhovujícímu stavu kolejí musela být před rekonstrukcí někde snížena rychlost projíždějících vlaků. Díky rekonstrukci a moderním systémům řízení provozu se nyní doprava na trase zrychlí, vlaky budou moci jezdit rychlostí až 80 kilometrů za hodinu.

 

Do modernizace trati z České Lípy do Bakova investovala SŽDC už téměř 300 milionů korun, mimo samotné tratě prošly rekonstrukcí i nádražní budovy v České Lípě a Doksech. Investice tím ale podle Jágra nekončí. “Připravujeme modernizaci kolejiště a nástupiště v České Lípě. Úpravy, které přijdou na desítky milionů korun, umožní bezbariérový přístup k vlakům,” řekl. Navíc se připravují i projekty racionalizace tratí z České Lípy do Děčína a také směrem do Liberce. Ty si vyžádají stejně jako trať do Bakova investice v řádech stamilionů. “Díky úsporám nákladů na obsluhu se ale rychle vrátí,” řekl Jágr. Navíc se tím zvýší bezpečnost na tratích.

| Matoušová Barbora | telefon:   | Zpět na seznam zpráv | Vloženo: 26. 03. 2008
 

Komentáře jsou zavřeny.